#من_چادریم

#من یک دختر چادریم

   چادرم مشکیه...

   ولی تمام لباسهای خونگیم صورتیه...

#من یک دختر محجبه ام

   خنده هام توی خیابون بلند نیست...

   ولی  فضای خونه پر از خنده های شاد منه...

#چادرم مشکیه

   ولی دل مرده نیستم...

#من محجبه ای دلشادم

  چون خدا رو دارم...

۳ لایک

تینا خانوم که اولین پیام ونوشتین سرعتت و کم کن بزار ما هم برسیم کجا همینجوری گازش و گرفتی داری میری شما تو کدوم کتاب و سایت دیدی میگن چادر برای دیده نشدنه چادر برای در پرده ماندن نمیدونم چند سالتونه ولی من فکر کنم از من بزرگترین من دوازده سالمه پس لطفا دیگه تو هیچ سایت و وبلاگی  همچین نظری نزارین که دیگران. مجبور بشن اینجوری حرف بزنن چادر سر کردن وقتی معنی داره که برای حفظ حیا و وقار دخترونه چادر بزاری و اِلا اگه چادر بزاری و لاک و آرایشت هم داشته باشی همون بهتر که چادر نزاری چون با این کار ارزش چادر و زیر سوال میبری  

تینا خانوم که اولین پیام ونوشتین سرعتت و کم کن بزار ما هم برسیم کجا همینجوری گازش و گرفتی داری میری شما تو کدوم کتاب و سایت دیدی میگن چادر برای دیده نشدنه چادر برای در پرده ماندن نمیدونم چند سالتونه ولی من فکر کنم از من بزرگترین من دوازده سالمه پس لطفا دیگه تو هیچ سایت و وبلاگی  همچین نظری نزارین که دیگران. مجبور بشن اینجوری حرف بزنن چادر سر کردن وقتی معنی داره که برای حفظ حیا و وقار دخترونه چادر بزاری و اِلا اگه چادر بزاری و لاک و آرایشت هم داشته باشی همون بهتر که چادر نزاری چون با این کار ارزش چادر و زیر سوال میبری  

عاقا ما قبول کردیم چادر میپوشیم حجاب میکنیم مشکلی هم نداریم خب برادر من شمام چشماتو درویش کن دیگه با چادرم مشکل دارن  به قول ایشون یهو بگین کلا دیده نشیم ...
۱۲ آبان ۱۷:۳۷ ی بنده خدا
اوهوع بابا بیاین پایین از بالا ممبر دیگه شورشو در آوردینا اخه با چادر دیده شدن و شناخته شدنم مشکل داره اتفاقا افتخاره البته اگه به منظور ریا نباشه شماها که فقط یاد گرفتین الکی شعار بدین با چادر دیده شدن یهو بگید خانوما کلا دیده نشن دیگه اخه چه اشکال داره که چادری بودن خودشونو نشون بدن                                                                                                                                                                                                                                                             ممنون از وبلاگ خوبتون متن قشنگی بود
بله خیلی جور در میاد (:

با چادر دیده شدن عیبی داره ؟ مثلا میخوان چی ببینن ؟؟ بزار اینقد نگا کنن ببینم ب چی میرسن ....والا

سلام
نمی‌دونستم لینک کردید بنده رو، میگفتید شما رو هم لینک کنیم توی ″فداک″...
+
اگه حجاب رو 
اولا به معنای پوشش بدونیم
و ثانیا یک ضرورت بدونیم برای کمتر دیده شدن
اون وقت به نظرتون گذاشتن این عکس برای این مطلب، با فلسفه ی حجاب جور در میاد؟
باید از حجاب هم حجاب گرفت...
یعنی چادر برای دیده نشدنه، نه با چادر دیده شدن...
نمی دونم تونستم منظورمو برسونم یا نه...

إن شآءالله موفق باشید...
۰۷ آبان ۲۱:۱۲ نـــای دل
طیب الله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان