#کلنا_عباسک_یا زینب

#من مدافع حرم میشوم_تو مدافع چادر باش.....

#مبادا شرمنده ی_خاندان علی_شویم....

۵ لایک
۱۲ آبان ۱۷:۰۴ محمد باقر
خیلی قشنگ بود.
۰۶ آبان ۲۲:۵۱ نـــای دل
احسنت..
بسیار بسیارتا زیبا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان