بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان