#دلم گرفته....

این دفعه میخوام حرفای خود خود دلمو بنویسم...

دلم خیلی گرفته،خیلی...

خدا جونم صدامو میشنوی؟!

دلم کربلا میخواد،اونم اربعین،پای پیاده....

به هرکی میگم میگه آخه تو رو چه به این حرفا؟

مگه حسینی بودن سن وسال میشناسه؟

همه وهمه از زن و مرد،پیر و جوون،همه عاشق آقاشونن،بعد بنده حقیر چرا نباشم؟!

بهم میگن چرا همه حرفات بزرگونه است،نگران نباش به موقع همه ی این حرفارو میزنی،نمیخواد از حالا این طور حرف بزنی...

خداییش شما باشین دلتون نمیگیره از این همه محدودیت فکری؟!

میگن نمیخواد از حالا به فکر این باشی که موهات رو نامحرم نبینه حالا وقت داری واسه توبه...

میگن تو که انقد بچه ای رو چه به امام حسین(ع)و کربلا؟

...

خلاصه کنم خیلی ناراحت و گرفته ام چند وقته....

کمکم کنید...



۶ لایک
دلم کربلا میخواد،اونم اربعین،پای پیاده....

۲۰ آبان ۰۷:۵۱ ماه تی تی
ازین حرفا زیاده هر چی این حرفا بیشتر و نیش دار تر بشه اجر شما هم بیشتر میشه

انشاالله

۱۹ آبان ۲۳:۱۱ نـــای دل
بار بگشایید اینجا کربلاست
آب و خاکش با دل و جان آشناست
اربعین است اربعین کربلاست
هر طرف غوغایی از غم ها به پاست
۱۹ آبان ۱۹:۰۸ خون بهای عشق
خب احتمالا من از اون افراد نیستم انشالا !

"تورو چه به این حرفا" ی ما از سر طعن یا تمسخر نیست . از شدت خوشحالیه و خدا میدونه چقدر جالب و موجب آرامش شد که متوجه همچین جوون های انقلابی ای مثل شما شدیم . 

انشاالله همین "خودِ خودِ" شما به خودش بسنده نکنه و بشه عامل انقلاب شناسی و انقلابی گری باقی هم دوره ای هاش ...


و در انتها
از خصوصیات حسینیا ، توجه نداشتن به حرف عالم و آدمه . هر وقت دل بخاطر این طعن های بی جا و مزخرف و مسخره نشکست ، اونوقت سر بالا میگیری جلوی اهلبیت و با افتخار بگو من حسینیم !

تنها مرحم دل حسینیا فقط خود حضرت و یادشه . اگه به حرف مردم آروم بشه ، بدون مشکلی تو کاره 

حرف خیلیه
یازهرا

با کمک و عنایت امام حسین سعی میکنم به تمامی حرفاتون عمل کنم

۱۹ آبان ۱۷:۵۹ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
إن شاءالله روزیتون میشه
نگاه کنید؛ اویس قرنی در یمن بود و هیچ وقت پیامبر صلی الله علیه و آله رو ندید اما پیامبر صلی الله علیه و آله مشتاق دیدار او بود

انشاالله روزی همه

۱۹ آبان ۱۶:۴۹ ❤منتـــظر المهدی 313❤
+++

+++
:)

کار درست رو انجام بده...
بیخیال حرف بقیه عزیزم...
خدا خیلی دوستت داره...

ممنون خواهر خوبم

حسین جان...

گرچه قدم کوچک است و بار ندارد
بیشـــتر از یـــــازده بهــــــار نـدارد
عشق تو با سن و سال کار ندارد
سرکشی عشــق من مهار ندارد

هرکه شد از عشق مست، عبد حسین است
هرکسی عبداله است ، عبد حسین است

یا حسین...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان