#دلتنگی...

سلام...
من برگشتم ازسرزمین عشق....
این جمله خیلی هضمش برام سخته....
کی رفتم؟!
کی برگشتم؟!
امیدوارم سال دیگه دوباره همه عشاق(واقعی)اونجا باشن...
به یاری امام حسین.....
یه نیم نگاه بندازه حله...
یا حسین(ع)
۷ لایک
۰۶ آذر ۱۰:۲۸ سید مهدی
سلام...زیارتتون قبول خوشا به سعادتتون....من هم امسال این توفیق نصیبم شد...واقعا لذتبخش و یادگار میماند...ان شا آلله سالیان سال قسمت و روزی شما بشه
۰۵ آذر ۲۳:۱۸ saeed313 ...
سلام

زیارت قبول

دعا کنید مارو هم بطلبه


زیارت قبول گلم برا ماهم دعا کردی ک 
۰۵ آذر ۱۷:۴۹ سجاد مقید
زیارتتون قبول
و دعاتون مستجاب ...
۰۵ آذر ۱۴:۰۲ mohanna ...
سلااااام خواهری

زیارت قبول

الهی بحق مادرشون همیشه و همیشه زائر ارباب باشی و مارم دعا کنی

التماس دعا

یا زهــــرای اطهر
۰۴ آذر ۱۹:۳۰ دلارام gh
زیارت قبول
۰۴ آذر ۱۵:۳۲ zahra zamany
سلام
زیارتتون قبول..
ان شا الله که برای ما هم دعا کردید...
خوش به سعادتتون :) زیارت قبول
۰۴ آذر ۰۸:۲۸ نسیم ...
خوشبحالت آبجی...
:(
۰۳ آذر ۲۳:۵۵ راه ظهور
حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ارواحنافداه در زیارت ناحیه مقدسه، حضرت عباس (علیه السلام) را اینگونه معرفی کرده است. «الفادی به الواقی؛ آن عزیزی که خود را فدا کرد و همه تلاش خود را برای حفظ و نگهداری امامش به کار بست».
زیارت قبول
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
۰۳ آذر ۲۳:۰۲ نـــای دل
تقبل الله..
۰۳ آذر ۲۲:۱۲ بصیر گراف
زیارت قبول
۰۳ آذر ۲۱:۳۲ دچــ ــــار
خوش به سعادتتون
۰۳ آذر ۲۰:۳۸ من انقلابی ام
زیارتتون قبول انشاالله همسفر امام زمان (عج)
۰۳ آذر ۱۹:۱۰ بالای آسمان
زیارتتون قبول
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان