#فراق...

از کربلا که آمدی،خواهی دانست...

که"فراق بهشت"...

با آدم چه کرد....

۱۰ لایک
۰۹ آذر ۱۱:۱۶ سجاد مقید
آخه امسال دومین سالیه که می خواستم برم اما نتونستم
فکر کنم اگه سال بعدم نتونم برم دیگه بمیرم
دعام کنین

اشکالی نداره لابد قسمت نیست...
من براتون دعا میکنم انشاالله سال دیگه اونجا باشید

۰۸ آذر ۱۹:۰۰ سجاد مقید
ببخشید اگه ناراحت شدین
منظوری نداشتم

نه بابا انقد لوس نیستم که ناراحت شم...
شما حرفتونو زدین..
ناراحتی نداره که...

۰۷ آذر ۲۲:۲۳ عبدالله عاصی
زکر بلا اومدم این دل جامونده تو حرمت قرار دل ز کفم برده قبار رو حرمت یا ابا عبدالله

۰۷ آذر ۲۱:۳۷ نـــای دل
اللهم ارزقنا حرم خون خدا...

:(
۰۷ آذر ۲۰:۲۷ بالای آسمان
جمله‌ای است به زیبایی مهتاب
ممنونم

خواهش میکنم

۰۷ آذر ۱۸:۳۸ سجاد مقید
ببین حال اونکه نتونسته بره چه جوریه...
بازم خوش به حال شما که رفتین...


خواهر قصد شما سوزوندن دل ماست نه ...؟!

انشاالله قسمت همه...
اما برادر حال من از شما بدتره...
این پست رو با حسرت و آه گذاشتم

۰۷ آذر ۱۷:۴۵ saeed313 ...
اللهم ارزقنا کرب و بلا

اللهم الرزقنا..

۰۷ آذر ۱۷:۴۳ نسیم ...
:((

:(:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان