#هدیه ای_از _جنس_نجابت..


Image result for ‫شهید مجید زین الدین‬‎

یه موتور گازی داشت
که هرروز صبح و عصر سوارش میشد
و باش میومد مدرسه و برمیگشت .

یه روز عصر ...
که پشت همین موتور نشسته بود
و میرفت❗️
رسید به چراغ قرمز .📍
ترمز زد و ایستاد ‼️
یه نگاه به دور و برش کرد 👀
و موتور رو زد رو جک 🎈
و رفت بالای موتور و فریاد زد :

الله اکبر و الله اکــــبر ...✌️

نه وقت اذان ظهر بود نه اذان مغرب .😿

اشهد ان لا اله الا الله ...👌

هرکی آقا مجید و نمیشناخت غش غش میخندید 😂
و متلک مینداخت😒
و هرکیم میشناخت مات و مبهوت نگاهش میکرد 😳
که این مجید چش شُدِه⁉️
قاطی کرده چرا⁉️
خلاصه چراغ سبز شد🍃
 و ماشینا راه افتادن🚗
 و رفتن .
 آشناها اومدن سراغ مجید که آقااا مجید ؟
 چطور شد یهو ❓
 حالتون خُب بود که ❗️
مجید یه نگاهی به رفقاش انداخت👀
و گفت :
"مگه متوجه نشدید ؟ 😏
پشت چراغ قرمز یه ماشین عروس بود
که عروس توش بی حجاب نشسته بود 😖
و آدمای دورش نگاهش میکردن .😒
من دیدم
 تو روز روشن ☀️
جلو چشم امام زمان داره گناه میشه ❌.
 به خودم گفتم چکار کنم❓
 که اینا حواسشون از اون خانوم پرت شه 
دیدم این بهترین کاره !"👌
همین‼️✌️
🎌برگی از خاطرات شهید مجید زین الدین

۵ لایک
۱۵ دی ۱۳:۲۳ سجاد مقید
مرد بود ...
کاش ما هم مرد باشیم ...


همین
۱۴ دی ۰۶:۴۷ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
چه شخصیت بی نظیری ..
۱۳ دی ۲۳:۴۷ نـــای دل
مردان تاریخ ساز...
۱۳ دی ۲۲:۴۵ طلبه عکاس
قرآن کریم:
 وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ  ﴿آل‏عمران‏، 169﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

۱۳ دی ۱۵:۱۳ بالای آسمان
واقعا به اینا میگن مرد
چقدر از مطلب شما درس نصیبم شد
نیایش بپااااک  ابروم رف میخاسم خصوصی بفرستم بدوووووو
این یکی از مسائلی که ما خیلی ساده از کنارش رد میشیم در صورتی که اینطور باید نگاه کرد ..........مرسی اجی

بله درسته

۱۳ دی ۱۲:۰۸ نسیم ...
واقعا چه میشه گفت در برابر این آدم ها...

:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان