#حرفـــــ_دلـــــ

#حرفـــــ_دلـــــ

مختار : تو چرا از قافله عشــــــــــق جا ماندے !؟؟؟
ڪیان : راه گم ڪردم ابو اسحاق . . .💔😔

مختار : راه بلدے چون تـــــــو ڪه راه را گم ڪند ؛
نا بلدان را چه گناه ؟!
ڪیان : راه را بسته بودند از بیراهه رفتم
هر چه تاختم مقصد را نیافتم !

وقتے به نینوا رسیدم خورشید بر نیزه بود😣😞

مختار : شرط عشــــ❤️ــــــق جنون است.......
ما ڪه ماندیم ، مجنــــــــــون نبودیم💔😔

#التماس_دعا😔

۴ لایک
۳۰ دی ۱۸:۰۹ ناشناس
ای جاااان
۱۶ دی ۰۷:۵۷ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
خیییییییلیییی زیبا بود احسنت

مرسی

۱۵ دی ۱۶:۳۰ نـــای دل
عالی بود...

ممنونم

۱۵ دی ۱۵:۴۴ بالای آسمان
خیلی دیالوگ بر مغزی بود
ممنونم

خواهش میکنم

۱۵ دی ۱۵:۴۳ نسیم ...
چقدر به دل میشینه این جملات...

بله درسته

داشتم میخوندمش صدای اقای عرب نیا و رویگری توی سرم اکو شد :))))))
خیییییلللللللیییی قشنگ بود ....مرسیی

خواهش

۱۵ دی ۱۳:۲۰ سجاد مقید
دیالوگ ماندگار یعنی همین
نه اون حرفای بی معنی و به ظاهر قشنگ

یا علی

یا علی

۱۵ دی ۱۳:۱۶ 💖 miss fatemeh 💖
چقدر زیبا بود این پست :))
۱۵ دی ۱۲:۱۴ ف. تفتی
عالی بود


همتتان مستدام

ممنونم

۱۵ دی ۱۲:۰۴ دچــ ــــار
شرط عشق جنون نیست جرئت است...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان