#آقاجان..


دلم شکسته شد از دست این و آن بی تو...

چگونه پر بکشم به آسمان بی تو...

چقدر وعده فردا چقدر#جمعه بعد؟

ببین که بر لبم آقا رسیده جان بی تو....

۹ لایک
۲۵ آذر ۰۰:۴۰ عباس حیدری
اگر عهد هایمان را هم خوب می خوانیم و هم خوب عمل می کردیم
آمده بود!

با افتخار شما رو دنبال می کنیم!
شما هم اگر...
۲۴ آذر ۲۲:۴۸ چشم بلبلی
سلام می شه بگید چرا چادر س می کنید ?? خوش حال میشم به وبم سر بزنید 
۱۹ آذر ۱۲:۰۳ zahra zamany
العجل مولا
۱۵ آذر ۲۲:۱۰ مجتبی .......
گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن
۱۵ آذر ۱۲:۲۲ ❤منتـــظر المهدی 313❤
دلم خیلی گرفته مهدی جان ......
۱۳ آذر ۱۷:۵۳ بصیر گراف
این جمعه هم گذشت ... تو اما نیامدی ...
خورشید خانواده ی زهرا (س) نیامدی ...
۱۳ آذر ۰۱:۳۷ نسیم ...
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۲ آذر ۲۳:۱۷ بالای آسمان
إن شاء الله از یاران حضرت باشی
۱۲ آذر ۱۹:۱۷ سجاد مقید

هــــــر چـــنـــد گـنـــه کــــار و سیـه روی  و  سیـه بـخـت  بـــگـشـتـیــم

ولـــی بــاز بــدیـدیـم چــــراغــی و ز درگـــــــــاه تـو نـومـیـد نــــگـشـتـیـم


خدایا مــن بیـچـاره  بـدانـم  که  نـبـاشم نفســـی لایـق دیـدار رخ مــــاه

هـمـیـن اسـت کـه از بارگـه پـاک تـو خـواهـم نـگهـش را گــه و بی گــاه

۱۲ آذر ۱۸:۵۶ نـــای دل

چه انتظار عجیبی!

تو بین منتظران هم ،عزیز من چه غریبی!

عجیبتر که چه آسان، نبودنت شده عادت!

چه کودکانه سپردم دل به قصه قسمت!

چه بی خیال نشستیم، نه کوششی ،نه وفایی ،

فقط نشسته و گفتیم:

                           "" خدا کند که بیایی!
۱۲ آذر ۱۸:۵۴ عبدالله عاصی
السلام علیک یا ابا صالح المهدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان