#بین الحرمین_زندگیمه..

#امروز بین الحرمین....

انشاالله قسمت همه...

۴ لایک
Khodaya pas mn chi??!!!!! Mnm mikham
Akh ke ashkamo daravordi torokhoda bara hame doa kon bara manam mn ye jamondam sale mnm be agha beresoon bego   layegh besoone nokareshim bego az inke yehoo  cancell shood delam shekast bepors mane bisaro pa  chikar konm davatam koni  kole arezoom shode ye safaret ya ziyaratet agha agha ma am betalab  be agha bego doa kone mne bisaro pa am adam sham    khahesh age emkan dare hamaroo be agha begoo  eltemase doa 
۲۷ آبان ۱۷:۲۹ مهلا نوری
انشا.الله.الان به یاد آوردم  مثل تابستان امسال که در مسابقات کشوری وبلاگ نویسی برگزیدهشدم و به مشهد رفتم ، در خواب دیده ام که دوباره به دلیل همان رتبه ام به کربلا هم رفته ام.
واقعا خداوند در دل های ما ، عشق به محمد و خاندان پاکش را قرار دهد...
ان شاء الله قسمت همه

انشاالله

۲۶ آبان ۰۶:۳۰ ❤منتـــظر المهدی 313❤
وسط سینه ی من نوشته بین الرحمین 

التماس دعای فرج

اللهم عجل لولیک الفرج

۲۶ آبان ۰۰:۵۳ امیر بهزادپور
عجیب دلم گرفت، همگی التماس دعا داریم...

محتاجیم به دعا

۲۵ آبان ۲۳:۵۱ نـــای دل
نسالکم الدعا...

...

۲۵ آبان ۲۲:۵۰ یا فاطمة الزهراء
التماس دعا عزیزم 

محتاجیم به دعا خواهری

۲۵ آبان ۲۲:۰۹ من و غریبه
آخی...خوش به سعادتت... التماس دعای فرج:(

ممنون

خیلی خیلی خوشبحالت...
دلم به درد اومد...
خیلی دعا کن برام آبجی...

ممنون آجی جونم
نه عزیزم چرا به درد بیاد؟!
انشاالله سال دیگه اونجایی....

۲۵ آبان ۱۹:۲۶ بصیر گراف
السلام علیک یا سیدالشهدا (ع)

السلام علیک.....

۲۵ آبان ۱۹:۰۱ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
خوشا به سعادتتون

انشاالله سال دیگه همه یه عکس تو این بهشت داشته باشن

التماس دعا...

محتاجیم به دعا....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بـــَزمِ طُ مـرآ میطلبَد آمَده اَم ای جــــآن
مَــن عُودم وُ از سُوختَنـــم نیست اِبــآیی...

آخرین مطالب
#جاهل...
#خدای_من...
#و_من_دوباره_می آیم..
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#فلسفه_حجاب
#حرفـــــ_دلـــــ
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#انتخاب..
#آرامش...
#پازل...
پربیننده ترین مطالب
#من_چادریم
#بین الحرمین_زندگیمه..
#حرفـــــ_دلـــــ
#آرامش...
#هدیه ای_از _جنس_نجابت..
#آخرین_ستون...
#ﺩﺳﺖ ﻫﺎے_ﮔـــــﺮﻡ _ﺧـــــ❤️ـــــﺪﺍ
#کلنا_عباسک_یا زینب
#فلسفه_حجاب
#دلم گرفته....
آرشیو مطالب
نویسندگان
Niayesh HS ( 42 )
موضوعات
انتظار (۵)
#یا_ثارالله (۶)
#لبیک(یا زینب) (۲)
#دنیام_چادرمه (۱۳)
#زندگی_مومنانه (۴)
پیوند ها
من انقلابی ام
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
#فداک
#جوکستان
#سنگ_نما
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان